|
|||
| |||
|
|||
![]() Студія Тімо Клемма “Поверх 4” з обладнанням RME Це інтерв’ю — про створення та роботу сучасної студії звукозапису, яка крім іншого продакшну спеціалізується на форматі Atmos. Тімо Клемм розповідає про виклики, які постали перед ним під час створення студії, про гнучкість сучасних інтерфейсів RME і своє бачення майбутнього. Коли ти почав будувати свою студію? У червні минулого року. Налаштування та підключення мікрофонів, щоб можна було робити перші записи, як я собі думав, мало зайняти три-чотири місяці. Але насправді на це пішло майже дев’ять місяців, чого я не очікував. Особливо з такою складною студією, багато уваги потребувала сама лише комутаційна панель. Як ти використовуєш TotalMix FX? TotalMix FX — це головний центр керування всіма процесами, будь то Atmos, моніторинг, продюсування, мікси для навушників чи щось інше. Усе, що працює тут у студії з точки зору конвертерного обладнання, підключається через MADIface XT II і контролюється напряму. Я використовую три M-1620 Pro - два з Dante, один з AVB, у якості АЦП і ЦАП. Це дає мені високу гнучкість і багато можливостей введення-виведення. Особливою перевагою TotalMix FX є вбудований еквалайзер корекції приміщення Room EQ. Він дозволяє легко та ефективно виконувати коригування звучання контрольної кімнати, що дуже допомагає оптимізувати частотну характеристику для моніторингу, це надзвичайно важливо в професійній студії. Компенсація затримки в Room EQ також дуже корисна для налаштування системи Atmos. А як ти використовуєш ADI-2/4 Pro? ADI-2/4 Pro ідеально доповнює мій сетап, як інтегрований еталонний конвертер та чудовий підсилювач для навушників. Це зручно, це також дає мені необхідні входи/виходи. Якби в мене не було цього пристрою, мені б довелося частіше перекомутовуватися. Яка у тебе основна діяльність в студії? В основному це запис вокалу та інструментів, ми записуємо гітару, духові інструменти, спів та дикторську начитку. Система Atmos, ймовірно, відіграватиме важливу роль у майбутньому, мікшування в цьому форматі дає набагато більше можливостей! А як ще клієнти використовують твою студію? Хтось приходить для запису голосу чи музики, хтось орендує студію заради техніки, інфраструктури та акустики, це цілком нормально. Але я щасливий, коли працюю безпосередньо з людьми. В студії є вокальна кабінка та кімната для барабанів, спеціально розроблені для професійного звукозапису. Ці тон-ательє пропонують оптимальні акустичні умови та забезпечують максимальний контроль над звуком. Вокальна кабінка ідеально підходить для запису дикторського голосу та вокалу, а інша кімната обладнана для запису барабанів, духових інструментів, фортепіано та гітари з чудовою якістю звуку. Що тобі найбільше сподобалось в нових конвертерах M-1620 Pro? Вони надзвичайно інтуїтивно зрозумілі. Мені майже не довелося дивитися в інструкцію з експлуатації. Я можу встановити маршрутизацію безпосередньо в браузері через мережу, що дуже зручно. Навіть якщо виникає якась проблема, її відразу видно, наприклад, якщо відсутня тактова синхронізація або не співпадають налаштування не збігаються, блимає червоний індикатор. До речі, конвертер повинен бути максимально нейтральним. Він лише має об’єднувати все без забарвлення звуку. Мій звук створюється за допомогою моїх канальних лінійок, зовнішніх лампових обробок та плаґінів. Джерело |
|||
|