|
|||
| |||
|
|||
![]() Досвідчений фінський звукоінженер мастерингу Сванте Форсбек працює в студії Chartmakers, розташованій в зеленому передмісті Нойккіо, Еспоо, неподалік від Гельсінкі. Хоча через руки Сванте проходять також і записи відомих поп-зірок, він здебільшого працює з важкою музикою. Такі великі імена, як Rammstein, Volbeat, Apocalyptica, Sunrise Avenue, Entombed, Backyard Babies, були клієнтами Chartmakers, однієї з найкращих мастерингових студій в Європі. З початком використання технології SPL 120V Chartmakers отримали величезний запас підсилення та чистоту звучання басів. У пристроях SPL справді потужні баси та загальне звучання низьких частот, а також чудова плавність еквалізації високих частот. Першим великим альбомом, обробленим на новому сетапі SPL, став “Zeit” від Rammstein у версії Dolby Atmos. Всі потоки багатоканального аудіо проходили мастеринг за допомогою SPL PQ та компресора IRON. Обладнання SPL стало ключовим фактором у створенні гарного майстерингу з об’ємним звучанням.
![]() ![]() Роутер / паралельний мікшер Hermes дозволяє застосовувати паралельну обробку з функцією збереження та порівняння ланцюжків обробки. ![]() ![]() Як вже зазначалося, в еквалайзері PQ Форсбеку подобаються низи та нижня середина, а також дуже плавні верхи. ![]() Чудове склеювання міксу на нижній середині забезпечує ламповий компресор IRON з технологією 120V. Сванте дуже подобається регульована напруга зміщення лампи, яка додає гнучкості налаштування. ![]() Mercury, на думку Форсбека, є класним ЦА конвертером з гарним, неймовірно точним та дуже природним звучанням. ![]() А підсилювач для навушників та моніторний контролер Phonitor 2 дозволяє дуже легко виявити будь-які проблеми звучання, особливо в середньочастотному діапазоні. Повне інтерв’ю зі Сванте Форсбеком читайте англійською за посиланням.
|
|||
|