Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Аналоговий мастеринговий сетап SPL в студії Chartmakers








 

Досвідчений фінський звукоінженер мастерингу Сванте Форсбек працює в студії Chartmakers, розташованій в зеленому передмісті Нойккіо, Еспоо, неподалік від Гельсінкі. Хоча через руки Сванте проходять також і записи відомих поп-зірок, він здебільшого працює з важкою музикою. Такі великі імена, як Rammstein, Volbeat, Apocalyptica, Sunrise Avenue, Entombed, Backyard Babies, були клієнтами Chartmakers, однієї з найкращих мастерингових студій в Європі.
«Для ідеального мастерингу потрібне класне обладнання у поєднанні з чудовим слухом. Також важливо використовувати різноманітні інструменти для охоплення всіх жанрів і стилів, щоб мати можливість отримувати максимум від кожного запису. Має бути ретельно підібраний тракт з висококласних пристроїв, увімкнених у правильному порядку. Ми дослідили найкраще обладнання, тому наш арсенал підібраний дуже ретельно», — каже Сванте.
З початком використання технології SPL 120V Chartmakers отримали величезний запас підсилення та чистоту звучання басів. У пристроях SPL справді потужні баси та загальне звучання низьких частот, а також чудова плавність еквалізації високих частот.

Першим великим альбомом, обробленим на новому сетапі SPL, став “Zeit” від Rammstein у версії Dolby Atmos. Всі потоки багатоканального аудіо проходили мастеринг за допомогою SPL PQ та компресора IRON. Обладнання SPL стало ключовим фактором у створенні гарного майстерингу з об’ємним звучанням.
«У цьому жанрі дуже важливо правильно склеїти докупи нижню середину. І для цього завдання ідеально підходить компресор IRON. А в SPL PQ мені дуже подобається чистота та просторове звучання високих, — коментує Сванте Форсбек, — DMC у поєднанні з Hermes дає чудову гнучкість використання, я можу зберігати різні налаштування ланцюжка одним натисканням кнопки. Це справді корисна функція. А завдяки технології 120V ви не втрачаєте динамічний діапазон. Також слід відзначити дуже природне звучання конвертера Mercury DA».
«Я думаю, що найбільша перевага аналогового тракту — це, звичайно, звук. Сучасні цифрові обробки також дуже класні, але я думаю, що аналогові додають останні 10% у якості звуку», — переконаний Сванте.








 
В маcтеринговій консолі DMC Сванте дуже подобається прозорість звучання та простота використання.







 

Роутер / паралельний мікшер Hermes дозволяє застосовувати паралельну обробку з функцією збереження та порівняння ланцюжків обробки.









 
В чудовому M/S стереопроцесорі Gemini Сванте часто використовує еліптичний фільтр для зміщення низькочастотної складової в середину стереокартинки.









 

Як вже зазначалося, в еквалайзері PQ Форсбеку подобаються низи та нижня середина, а також дуже плавні верхи.









 

Чудове склеювання міксу на нижній середині забезпечує ламповий компресор IRON з технологією 120V. Сванте дуже подобається регульована напруга зміщення лампи, яка додає гнучкості налаштування.






 

Mercury, на думку Форсбека, є класним ЦА конвертером з гарним, неймовірно точним та дуже природним звучанням.









 

А підсилювач для навушників та моніторний контролер Phonitor 2 дозволяє дуже легко виявити будь-які проблеми звучання, особливо в середньочастотному діапазоні.

Повне інтерв’ю зі Сванте Форсбеком читайте англійською за посиланням.