|
||||
| ||||
|
||||
![]() Перша баптистська церква Вудстока (FBCW) крокує в ногу з найсучаснішими технологіями. Громада церкви, яка налічує 16 000 прихожан, щонеділі проводить два богослужіння в молитовному центрі на 7 500 місць у місті Вудсток у Північній Джорджії. Минулого року центр FBCW отримав найбільшу в світі інсталяцію імерсійного звуку L-ISA від L-Acoustics, доповнену мікшерними консолями DiGiCo Quantum338, як FOH, так і моніторною. А тепер з додаванням модуля DMI-KLANG в церкві впроваджена також і система імерсійного мікшування вушних моніторів. ![]() Щонеділі у церкві відбуваються два абсолютно різні богослужіння. Перша служба проводиться за участю хору у супроводі бренду та оркестру, озвучених індивідуальними мікрофонами. Під час другої служби грає естрадний гурт з іншими музикантами та вокалістами, які виконують зовсім інші твори. Нік Ґейґер, виконавчий менеджер компанії-інтегратора Diversified, каже, що перехід до імерсійного звуку для сценічного моніторингу в церкві FBCW є цілком логічним кроком після інсталяції імерсійного звуку для аудиторії: «З такою великою кількістю унікальних аудіоджерел критично важливо було розширити звукове поле для того, щоб чітко розрізняти в міксі різні голоси та інструменти. Не менш важливою задачею було також збереження високої чіткості звуку, до якої звикли музиканти. Завдяки нативній інтеграції технології KLANG у робочий процес консолей DiGiCo цей перехід відбувся дуже легко і одразу ж продемонстрував високу ефективність імерсійного звуку». KLANG також виявився дуже зручним при швидкій зміні сценічного сетапу в FBCW. Пан Ґейґер продовжує: «Враховуючи обмежений час на перемикання сцени, швидке переміщення 16-ти моніторних міксів до середовища KLANG, де кожен музикант може налаштувати власні мікси самотужки, дозволяє моніторному інженерові зосередитися на мікшуванні сценічних моніторів безпосередньо з консолі, тому загальна ефективність налаштування моніторної системи надзвичайно зросла».
Для кожної з двох церковних служб потрібно до 20-ти унікальних IEM-міксів, тобто до 40-ка різних міксів, якими керує один інженер. Крім того, вокалісти та музиканти періодично змінюються. Тому технічна команда використовує всі доступні інструменти для забезпечення стабільних результатів, як в турі з постійним складом. Гільсден пояснює: «Ми завжди використовуємо попередньо встановлені мікси, які точно записуються у пам'яті консолі, щоб миттєво відтворюватися для всіх музикантів під час 15-хвилинного чейндж-оверу». Кожен із музикантів використовує iPad із додатком KLANG:app. А для вокалістів стейджмен має безпровідні системи, під час репетицій він ходить по сцені з iPad у режимі шоу з увімкненою прослушкою та допомагає дванадцятьом вокалістам по черзі з їхніми IEM-міксами. Система KLANG дає всім повний контроль та надзвичайну ефективність роботи. Переговорні мікрофони музикантів, які раніше використовувались для коригування моніторних міксів, тепер слугують для обговорення музичних моментів та творчих ідей.
![]()
![]()
Модуль DMI-KLANG, встановлений в один із двох DMI-слотів консолі Quantum338, підключається до робочого столу Apple з софтом KLANG, який надійно підключений до консолі через Console-Link та під'єднується до кількох iPad через Wi-Fi.
![]() Джерело Офіційним представником DiGiCo та KLANG в Україні є компанія РеалМюзік.
|
||||
|