Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




L-Acoustics, DiGiCo, RME та DPA за лаштунками нацвідбору “Євробачення 2022”


Поки більшість українських користувачів соцмереж жваво обговорюють гучний фінал національного відбору “Євробачення 2022”, ми вам трошки розповімо про техзабезпечення цього заходу. Аудіо продакшн реалізувала компанія Unimate та звукоінженер Антон Маркман, за підтримки кількох прокатних компаній, які надали якісне професійне обладнання.


Зокрема, компанія StarLight Rental надала цифровий мікшер DiGiCo SD10 та стейджбокси SD Rack з оптичним підключенням через Optocore, а також девайси RME та мікрофони DPA.







Цього року Unimate вирішили забезпечити максимальну якість звуку не тільки для телетрансляції, а й для глядачів в залі, тому для озвучування відомої локації ЦКМ НАУ було використане звукопідсилювальне обладнання
L-Acoustics. У якості основних портальних систем працювали лінійні масиви L-Acoustics KARA II з 18-ти кабінетів та чотири сабвуфери SB28. Фірмова технологія Panflex в системі KARA II дала можливість реалізувати асиметричне горизонтальне покриття порталів з кутами горизонтальної дисперсії 90 градусів, завдяки чому вдалося більшість звукової енергії спрямувати на аудиторію та уникнути зайвих відображень. Окремо для суддів використовувалась пара коаксіальних моніторів 115ХТ HiQ. Все звукопідсилення забезпечували три реки LA-RAK з підсилювачами-контролерами LA8.









Для плейбек машин використовувались два найякісніші та найнадійніші аудіоінтерфейси RME MADIface USB, за допомогою яких основна мікшерна консоль DiGiCo SD10 отримувала всі необхідні сигнали безпосередньо у цифровому вигляді, а також виконувався обмін сигналами між FOH та ефірним консолями. Чотири мініатюрні та малопомітні в кадрі наголовні мікрофонні гарнітури DPA Microphones 4088 чудово працювали на коментарях суддів нацвідбору.




Антон Маркман пояснює свій вибір:


 «Для нас важливим було тримати високу планку якості не тільки для ефіру прямої трансляції, а й всього продакшну. Якісний звук є дуже важливим для глядачів в залі, адже від цього залежить їхній потужний фідбек на виступи артистів. А це в свою чергу впливає і на самих артистів, посилюючи їхню віддачу та позитивні емоції. Звісно, обладнання – це лише половина успіху, завжди є людський фактор, непередбачувані технічні збої, тому дуже важливою залишається й узгоджена командна робота».







Дякуємо фотографам
Євгену Воронцову та Олександру Лисанському, чиї яскраві світлини дозволили нам з вами трішечки зазирнути на бекстейдж цього конкурсу.

Якісне та надійне професійне звукове обладнання в каталогах РеалМюзік: