|
|||
| |||
|
|||
Чим ти займався відтоді, як ми востаннє розмовляли?
Це досить серйозні зміни. Що приваблює тебе у викладанні? Більшу частину свого життя я провів як звукоінженер, але поступово став більше займатися освітою. Тепер я хочу ділитися своїм досвідом та надихати наступне покоління інженерів так само, як колись навчали і мене.
Я пішов на свій перший “постковідний” концерт в Альберт-Холі, тоді мені все ще було трохи лячно. Але вже влітку я вже стояв серед 90-тисячного натовпу, мікшуючи Biffy Clyro на фестивалях у Лідсі та Редінгу. Дивні і суперечливі враження. Але я зрозумів, як сильно я люблю свою звукорежисерську справу, яка відіграє у моєму житті одну з головних ролей.
Говорячи про Biffy Clyro, в одному з їхніх турів ти вперше працював з dLive. Як ти перейшов від аналогу до dLive?
Якось на виставці ми зав’язали розмову про реверберацію зі спеціалістом Allen & Heath Робом Кларком, наше спілкування отримало серйозне продовження, і я навіть приїздив до офісу Allen & Heath у Корнуоллі. А коли я почав працювати з Biffy Clyro, мені потрібна була цифрова альтернатива аналоговому мікшеру. Я перейшов на цифру доволі легко, провів деякий час за новою консоллю із мультитрековим записом і врешті почувався цілком комфортно. Відтоді я вже не озирався назад.
За останній час я використовував чимало мікшерних консолей від різних виробників, і мене завжди цікавила можливість налаштувати керування під свої задачі. Та жодна консоль не дозволяла зробити саме те, що я мені потрібно. Однак, система dLive для шоу Biffy Clyro підійшла мені найкращим чином. У мене була лише консоль, ноутбук для відтворення, ще один для запису, і третій з програмним шумоміром 10EaZy, все, нічого зайвого.
Я використовував нову версію прошивки dLive V1.9, тут змінилося багато функцій, здається, що вся консоль повністю оновилась, і це приємно. Тут є все необхідне, різноманітні та гнучкі обробки сигналу, практично всі потрібні ефекти… от би ви ще змоделювали мій улюблений ревербератор для барабанів!
Я все ще чекаю кроку, який виведе мікшерні пульти на новий рівень, з імітацією фейдерів та регуляторів на аналогових консолях. Звук для мене завжди був головним. Мені не потрібно бачити криву еквалізації, мені потрібен чутливий еквалайзер з гарним звуком. Поки що A&H вдалося задовольнити багато моїх потреб у мікшуванні, і я з нетерпінням чекаю на новинки від вас.
|
|||
|