Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Розмови про звук: Джон Бертон

 









Спеціаліст з продукції
Allen & Heath dLive Джек Кеньон спілкується з Джоном Бертоном, звукорежисером і викладачем, який працював із The Prodigy, Biffy Clyro, Річардом Гоулі та багатьма іншими.


Чим ти займався відтоді, як ми востаннє розмовляли?


У 2019 році фронтмен Prodigy Кіт Флінт, на жаль, помер, і я відійшов від турової діяльності, зайнявши посаду викладача в Університеті Дербі. Після 35-ти років гастролей сидіти на місці було дуже дивно! У той час як у 2020 році мої колеги залишилися без роботи, я продовжував працювати, опановуючи нову професію, це було важко, але корисно для мене.


Це досить серйозні зміни. Що приваблює тебе у викладанні?

Більшу частину свого життя я провів як звукоінженер, але поступово став більше займатися освітою. Тепер я хочу ділитися своїм досвідом та надихати наступне покоління інженерів так само, як колись навчали і мене.




Covid дуже вплинув на всю індустрію, а як він вплинув на тебе особисто?


Я пішов на свій перший “постковідний” концерт в Альберт-Холі, тоді мені все ще було трохи лячно. Але вже влітку я вже стояв серед 90-тисячного натовпу, мікшуючи Biffy Clyro на фестивалях у Лідсі та Редінгу. Дивні і суперечливі враження. Але я зрозумів, як сильно я люблю свою звукорежисерську справу, яка відіграє у моєму житті одну з головних ролей.

 

Говорячи про Biffy Clyro, в одному з їхніх турів ти вперше працював з dLive. Як ти перейшов від аналогу до dLive?


Якось на виставці ми зав’язали розмову про реверберацію зі спеціалістом Allen & Heath Робом Кларком, наше спілкування отримало серйозне продовження, і я навіть приїздив до офісу Allen & Heath у Корнуоллі. А коли я почав працювати з Biffy Clyro, мені потрібна була цифрова альтернатива аналоговому мікшеру. Я перейшов на цифру доволі легко, провів деякий час за новою консоллю із мультитрековим записом і врешті почувався цілком комфортно. Відтоді я вже не озирався назад.



Перехід на dLive полегшив твою роботу? Чи все ще сумуєш за аналогом?


За останній час я використовував чимало мікшерних консолей від різних виробників, і мене завжди цікавила можливість налаштувати керування під свої задачі. Та жодна консоль не дозволяла зробити саме те, що я мені потрібно. Однак, система dLive для шоу Biffy Clyro підійшла мені найкращим чином. У мене була лише консоль, ноутбук для відтворення, ще один для запису, і третій з програмним шумоміром 10EaZy, все, нічого зайвого.


Я використовував нову версію прошивки dLive V1.9, тут змінилося багато функцій, здається, що вся консоль повністю оновилась, і це приємно. Тут є все необхідне, різноманітні та гнучкі обробки сигналу, практично всі потрібні ефекти… от би ви ще змоделювали мій улюблений ревербератор для барабанів!
Чого ти очікуєш від майбутнього?


Я все ще чекаю кроку, який виведе мікшерні пульти на новий рівень, з імітацією фейдерів та регуляторів на аналогових консолях. Звук для мене завжди був головним. Мені не потрібно бачити криву еквалізації, мені потрібен чутливий еквалайзер з гарним звуком. Поки що A&H вдалося задовольнити багато моїх потреб у мікшуванні, і я з нетерпінням чекаю на новинки від вас.

Джерело