|
|||||||
| |||||||
|
|||||||
Через мікшування свого звуку прямо зі сцени проходять більшість гуртів на початку своєї кар’єри, але коли гурт з’являється на сторінках журналу Rolling Stone або виступає перед метал-гігантами Slipknot, ви ніколи б і не подумали, що керування моніторами все ще відбувається на сцені. FOH Інженер Денні Гарві працює з вокалістом та моніторним інженером гурту Beartooth Калебом Шомо. Фото: Wyatt Clough. Під час літнього 6-тижневого туру по США на підтримку нового альбому до гурту приєднався британський FOH інженер Денні Гарві. Зважаючи як на якість звуку, так і на портативність, Шомо та Гарві обрали для туру мікшерну систему з двома консолями Allen & Heath dLive, надану компанією V2 Productions. Гарві працював на FOH за 28-фейдерною консоллю dLive S5000 та мікшерним реком DM48 з картою Waves 3.
Звукорежисер Денні Гарві працює за FOH консоллю dLive S5000. Фото: Wyatt Clough.
«Всі системи dLive звучать чудово, до цього туру я використовував на FOH консоль C1500, але більша кількість фейдерів та, відповідно, вищий ступінь контролю, звичайно ж, додає приємності у роботі, – пояснює Харві. – Завдяки вбудованій обробці я можу налаштувати потрібний мені звук, вибуховий і потужний, адже Beartooth грають гучний рок-н-рол і вони мають звучати гучно й важко, та для dLive це проста задача». Для мікшування моніторів на сцені Шомо обрав компактну 12-фейдерну dLive C1500 з міксреком DM48. У перервах між піснями та спілкуванням з публікою Шомо керує п’ятьма стереоміксами для персональних вушних моніторів гурту, бічними “прострілами” та двома парами центральних моніторів. І все це керування відбувається прямо на позиції фронтмена в центрі сцени! Beartooth виступають у ZooMontana під час їхнього туру на підтримку альбому “Below”. Фото: Wyatt Clough.
«Після мікшування альбомів Beartooth, яке я робив на найкращих у світі консолях, мої вимоги щодо мікшування вушних моніторів стали неймовірно високими, – розповідає Шомо, – але система dLive перевершила всі мої очікування. Передпідсилювачі звучать надзвичайно прозоро, а вбудовані обробки дають мені відчуття аналогових приладів без клопоту з підключенням зовнішнього обладнання. Я ніколи не відчував себе так впевнено у мікшуванні, щовечора я просто кайфую від якісного звуку». Beartooth на сцені House of Blues в Анагаймі. Фото: Wyatt Clough.
Джерело Все згадане у цій статті обладнання Allen & Heath ви можете знайти в каталозі РеалМюзік:
|
|||||||
|