Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Топ професійних новинок 2021 року від MIX Magazine









 



В грудневому випуску відомий професійний журнал MIX Magazine опублікував перелік найкращого, за думкою його оглядачів та редакторів, обладнання та програмного забезпечення 2021 року – цього дивного, незручного для випуску нових продуктів, карантинного року. Але менше з тим, до цього списку топ-20 від редакції MIX потрапили й бренди, представлені в Україні компанією РеалМюзік. Ось які відгуки отримала наша продукція від рецензентів цього авторитетного видання.


Ableton Live 11







 
Програмне забезпечення Ableton Live вже давно пропонує багатий вибір творчих інструментів для написання, аранжування та продюсування музики, цей софт відомий не тільки своїм запуском кліпів, а й своєю високою стабільністю та зручною архітектурою. Єдиного, чого давно не вистачало цій DAW, це можливості компінування, але нова версія Live 11 пропонує чудово реалізовані та прості у використанні функції компінування.


В Ableton також додано можливість редагування зв’язаних треків, підтримку MPE і Tempo Following. Остання функція дозволяє Live регулювати свій внутрішній темп у режимі реального часу на основі зовнішнього джерела. Власники Live Suite, найпопулярнішого видання Ableton, отримали ще кілька нових потужних творчих інструментів. Hybrid Reverb дозволяє поєднувати реверберацію на основі алгоритмів та на основі згортки імпульсів. Spectral Resonator, Spectral Time, Inspired by Nature і PitchLoop89 продовжують традицію Live плагінів, які дозволяють надзвичайно творчо обробляти ваші треки.

– Майк Левін


  
 


Allen & Heath dLive CTi1500










Компанія Allen & Heath протягом кількох останніх років була в авангарді технологічного прогресу, швидко реагуючи на зміни ринку. Цього року, відповідаючи на сучасні потреби турових звукорежисерів, компанія представила свою найлегшу та найкомпактнішу повнофункціональну консоль dLive CTi1500. Попередня модель dLive C1500 завоювала концертну індустрію завдяки своїй портативності, а в новій модифікації вага консолі була знижена максимально, і тепер вона становить трохи більше 11 кг.


Передня панель залишилася практично незмінною, зберігаючи знайомі відчуття консолі dLive, але й з неї було знято зайву вагу. Консоль оснащена 12 фейдерами, доступними у шістьох шарах, аудіо вводом/виводом, мережевим аудіо портом, 12-дюймовим ємнісним сенсорним екраном з інтерфейсом Harmony UI. Також на борту є численні поворотні енкодери та 19 програмованих користувацьких клавіш.

– Том Кенні


  
 


L-Acoustics L-ISA Processor II





 
За останнє десятиліття ім’я L-Acoustics стало означати набагато більше, ніж якісні гучномовці. Так, цього року компанія представила новий сабвуфер SB10i та розроблені у співпраці з JH Audio внутрішньоканальні моніторні навушники преміум-класу Contour XO. Але до нашого рейтингу топ-20 ми вибрали революційний L-ISA Processor II, двигун для обробки тривимірного аудіо, який забезпечує вдосконалене об’єктно-орієнтоване мікшування.


Кількість потенційних виходів у процесорі L-ISA Processor II подвоєна з 64-х до 128-ми. Цей пристрій пропонує багатофункціональну архітектуру з резервованою подвійною мережею Milan-AVB, а також він має підключення MADI. Дистанційне керування здійснюється за допомогою програмного забезпечення L-ISA Controller, процесор L-ISA II також сумісний з технологією DeskLink, яка забезпечує пряме керування об’єктами L-ISA прямо в канальних лінійках мікшерних консолей DiGiCo, SSL та Yamaha.

– Том Кенні


  
 


RME Babyface Pro FS




 




На перший погляд, Babyface Pro FS від RME Audio більше схожий на настільний моніторний контролер, ніж на аудіоінтерфейс, але це і є високоякісний звуковий інтерфейс для серйозного звукозапису. На борту є два мікрофонні передпідсилювачі з цифровим керуванням та фантомним живленням, два аналогові інструментальні / лінійні входи на “джеках” та симетричні XLR виходи лінійного рівня. Виходи 3 і 4 йдуть незалежним від контрольних моніторів міксом на 6,3 мм вихід для навушників з високим імпедансом, а також 3,5 мм вихід для низькоімпедансних навушників. Оптичний інтерфейс підтримує вісім каналів введення-виведення ADAT на частотах 44,1 або 48 кГц / 24 біти, або чотири канали з частотою 96 кГц / 24 біти (S/MUX II), а сам пристрійц може працювати на частоті дискретизації від 44,1 до 192 кГц.

– Стів Ла Черра


  
 


SPL Marc One













Контролер моніторингу та запису SPL Marc One забезпечує високу якість звуку незалежно від того, чи ви прослуховуєте, чи записуєте свої треки. Він пропонує три режими моніторингу, 32-розрядний АЦП / ЦАП та має продуманий і зручний дизайн. Тестуючи Marc One для нашого огляду, ми плавно перемикалися між студійними моніторами та навушниками та відзначили ідеальне поєднання дивовижно високої роздільної здатності та високоякісної збірки.


Цей моніторний контролер має ідеальну розкладку елементів керування, що дозволяє мікшувати за допомогою м’язової пам’яті, а перемикач моніторів та регулятор гучності ідеально розташовані для швидкого доступу. А якщо врахувати, що цей пристрій також є й аудіоінтерфейсом, здатним записувати аудіо з високою роздільною здатністю та неймовірно широким частотним діапазоном від 10 Гц до 200 кГц, його немаленька ціна, безумовно, повністю виправдовує себе.

– Фела