Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Концертний звукорежисер Девід Лой знову в турі з RME


Працюючи у щільному туровому графіку з кантрі-виконавцем Кейном Брауном, Девід Лой використовує інтерфейс MADIface XT та ЦАП M-32 DA.




Девід Лой, FOH звукоінженер Кейна Брауна, знову в турі з аудіоінтерфейсом та конвертером RME.



Девід Лой, концертний звукорежисер кантрі-виконавця Кейна Брауна, цього літа повернувся до роботи. У його щільному туровому графіку – сольні концерти, кантрі-фестивалі та ярмарки. Свій комплект турового обладнання Девід поповнив аудіоінтерфейсом RME MADIface XT та цифро-аналоговим перетворювачем M-32 DA.

Девідові потрібне було обладнання, яке б витримувало жорстке турове використання, а також непередбачувані погодні умови.



«Коли ви є гедлайнером на кантрі-фестивалі, ви стикаєтесь з багатьма невідомими, – каже він, – багато умов, зовсім не сприятливих для роботи електроніки. Тому мені потрібно було таке обладнання, яке б витримувало перевезення у вантажівці сільськими дорогами, і навіть потрапляння пилу та дощу. Потрібно було щось дуже надійне. І пристрої RME показали себе якнайкраще в таких складних турових умовах. Щоразу, коли я вмикав свої MADIface XT і M-32 DA, вони готові до роботи».






“MIDI ботан”, як себе називає сам Девід, використовує для запису 76 каналів з частотою дискретизації 96 кГц, і йому також потрібні можливості MIDI.



«Я також використовую MIDI вхід та вихід для своєї мікшерної консолі, – пояснює він, – я записую таймкод LTC через MADIface XT, перетворюючи його в MTC, і потім виводжу його на свою консоль через MIDI. Таким чином, я можу запускати свої снепшоти точно за таймкодом. Інші інженери, можливо, використовують окремий ноутбук та інтерфейс для цієї задачі. Але на моєму комп’ютері працює лише одна програма, причому у фоновому режимі. Такий підхід дозволяє мені програмувати свої шоу ще більш творчо».



Девід записує мультитрек у свій DAW через MADIface XT, що дозволяє йому проводити віртуальні саундчеки.


 
«Таким чином, за допомогою попередньо записаних фрагментів, Кейн і музиканти його гурту можуть прослухати мій мікс разом зі мною на FOH позиції, – розповідає він. – MADIface XT працює надійно і надзвичайно чисто, тому я щоразу впевнений в його роботі».


 
 

 



Крім того, що вся плейбек система Девіда Лоя побудована на пристроях RME, він використовує конвертер ADAT на AES ADI-4 DD для зовнішньої обробки вокалу.


«Наш плейбек сетап складається з чотирьох різних пристроїв RME, синхронізованих в одну систему, – пояснює Девід. – Зараз MADIface XT використовується для резервного плейбеку, а раніше наші треки були аналоговими, тому відбувалося подвійне перетворення, доки аудіо потрапляло на консолі. З використанням MADIface XT я помітив розширення спектру сигналу з обох його кінців. Іноді погане перетворення може спричинити ослаблення високих частот у діапазоні від 15 до 20 кГц та низьких – від 20 до 40 Гц, але з MADIface XT таких проблем не виникає. Я буквально чую весь спектр, навіть всі інфрабасові удари, і це дозволяє нам звучати ще більш творчо».



Згадане в цій статті обладнання ви знайдете в нашому каталозі.