Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




“Вечір Прем’єр з Катериною Осадчою” – з найкращим звуком від L-Acoustics




 

22 липня мальовнича локація “Оглядовий майданчик КВЦ Парковий” у Києві приймала великий концерт “Вечір Прем’єр з Катериною Осадчою – Summer Edition”, зібравши в одній події топових українських артистів: Тіну Кароль, Олю Полякову, Макса Барських, NK, The Hardkiss та інших.






Технічне забезпечення цього заходу здійснювала компанія Rider Rent, системний інженер Олександр Гречкосій (Sasha Grechkosii) спроектував та налаштував великий комплект звукопідсилювального обладнання від L-Acoustics.






Основні портальні підвіси налічували 24 кабінети K2, вісім сабвуферів K1SB та вісім KS28. Чотири бокси ARCS Focus були задіяні у якості фронт-філів. Дванадцять коаксіальних моніторів 115 ХТ HiQ працювали на сцені. Живлення всіх акустичних систем забезпечували дванадцять підсилювачів-контролерів LA12X та шість LA8.






Коментує Олександр Гречкосій:


«Тут слід зауважити, що до подібних проектів готуються завчасно, як мінімум за місяць до початку. Але не цього разу. У мене з’явилася схема конструктиву сцени за декілька днів до початку монтажу, і це вже із затвердженими точками підвісу, а також місцями для інфілів (які мали монтуватися по фронту сцени). Якось скоригувати розміщення акустичних систем у мене вже не було можливості, а це ще й була телезйомка, тому пріоритет надавався візуальній картинці.

Але, незважаючи на брак часу, інструменти, які пропонують L-Acoustics, зокрема Soundvision, дозволяють за короткий час дуже точно спрогнозувати відклик акустичної системи на озвучуваних площах.






 


В моєму розпорядженні був комплект К2 (24 кабінети масиву К2, 8 сабів К1SB, та 8 KS28). Найкращим рішенням для контролю низьких частот був би підвіс K1SB за масивами К2, але тут у мене не було точок підвісу, тому я прийняв рішення використовувати ці системи, як наземні сабвуфери в парі з KS28.






Ширина сцени 20 метрів, а декорації відсунули портали майже на самі краї озвучуваної площі. Завдяки можливості зміни кутів розкриття по горизонталі в системах К2 мені вдалося мінімізувати звукове покриття за межами глядацьких місць. Для збільшення дальності покриття в трьох верхніх елементах я виставив кут 70°, а на всіх інших 90°. Ще мене турбував “язик” сцени, який виходив вперед неї на 9 метрів, але через те, що основні системи були підвішені дуже широко, це не створило проблем.

Сидіння глядачів були розташовані дуже близько до сцени, в кількох метрів від неї, тому для озвучення цієї зони я використав чотири ARCS Focus.

Сцена мала розміри 20 х 16 метрів, і озвучити таку велику площу доволі складно, а особливо за умови, що акустичні системи на сцені мають бути непомітні для телекамер. Та з цією задачею чудово впорались шість коаксіальних моніторів 115XT HiQ, вмонтованих під сценою, а також чотири простріли, кожен з яких складався з SB18 та 115XT HiQ на штанзі. Нарікань на сценічний звук не було, і всі зірки, які були в цей вечір там, почувались на сцені комфортно, навіть коли втрачали свої вушні монітори.







Цей комплект звуку впевнено працював на відстань до 70 метрів, і по всій площі звучання було рівномірним і збалансованим. Завдяки процесору P1 я міг моніторити зміни температури і вологості упродовж всього дня і робити відповідні коригування, щоб звучання було завжди однакове.






Підсилювачі 12Х, чудово працюють в будь-яких умовах – і на палючому сонці, і коли йде дощ, вони невибагливі і потужні. Були нарікання з Верховної Ради, що дуже голосно, і у них спрацьовує сигналізація, але ж зробити тихіше – завжди простіше, ніж гучніше».



L-Acoustics в Україні та Молдові: realmusicpro.com

Фото: Євген Воронцов (Evgeniy Vorontsov)