|
|||
| |||
|
|||
![]() 22 липня мальовнича локація “Оглядовий майданчик КВЦ Парковий” у Києві приймала великий концерт “Вечір Прем’єр з Катериною Осадчою – Summer Edition”, зібравши в одній події топових українських артистів: Тіну Кароль, Олю Полякову, Макса Барських, NK, The Hardkiss та інших. ![]() Технічне забезпечення цього заходу здійснювала компанія Rider Rent, системний інженер Олександр Гречкосій (Sasha Grechkosii) спроектував та налаштував великий комплект звукопідсилювального обладнання від L-Acoustics. ![]() Основні портальні підвіси налічували 24 кабінети K2, вісім сабвуферів K1SB та вісім KS28. Чотири бокси ARCS Focus були задіяні у якості фронт-філів. Дванадцять коаксіальних моніторів 115 ХТ HiQ працювали на сцені. Живлення всіх акустичних систем забезпечували дванадцять підсилювачів-контролерів LA12X та шість LA8. ![]() Коментує Олександр Гречкосій: «Тут слід зауважити, що до подібних проектів готуються завчасно, як мінімум за місяць до початку. Але не цього разу. У мене з’явилася схема конструктиву сцени за декілька днів до початку монтажу, і це вже із затвердженими точками підвісу, а також місцями для інфілів (які мали монтуватися по фронту сцени). Якось скоригувати розміщення акустичних систем у мене вже не було можливості, а це ще й була телезйомка, тому пріоритет надавався візуальній картинці.
Але, незважаючи на брак часу, інструменти, які пропонують L-Acoustics, зокрема Soundvision, дозволяють за короткий час дуже точно спрогнозувати відклик акустичної системи на озвучуваних площах. ![]() В моєму розпорядженні був комплект К2 (24 кабінети масиву К2, 8 сабів К1SB, та 8 KS28). Найкращим рішенням для контролю низьких частот був би підвіс K1SB за масивами К2, але тут у мене не було точок підвісу, тому я прийняв рішення використовувати ці системи, як наземні сабвуфери в парі з KS28. ![]() Ширина сцени 20 метрів, а декорації відсунули портали майже на самі краї озвучуваної площі. Завдяки можливості зміни кутів розкриття по горизонталі в системах К2 мені вдалося мінімізувати звукове покриття за межами глядацьких місць. Для збільшення дальності покриття в трьох верхніх елементах я виставив кут 70°, а на всіх інших 90°. Ще мене турбував “язик” сцени, який виходив вперед неї на 9 метрів, але через те, що основні системи були підвішені дуже широко, це не створило проблем. Сидіння глядачів були розташовані дуже близько до сцени, в кількох метрів від неї, тому для озвучення цієї зони я використав чотири ARCS Focus. Сцена мала розміри 20 х 16 метрів, і озвучити таку велику площу доволі складно, а особливо за умови, що акустичні системи на сцені мають бути непомітні для телекамер. Та з цією задачею чудово впорались шість коаксіальних моніторів 115XT HiQ, вмонтованих під сценою, а також чотири простріли, кожен з яких складався з SB18 та 115XT HiQ на штанзі. Нарікань на сценічний звук не було, і всі зірки, які були в цей вечір там, почувались на сцені комфортно, навіть коли втрачали свої вушні монітори. ![]() Цей комплект звуку впевнено працював на відстань до 70 метрів, і по всій площі звучання було рівномірним і збалансованим. Завдяки процесору P1 я міг моніторити зміни температури і вологості упродовж всього дня і робити відповідні коригування, щоб звучання було завжди однакове. ![]() Підсилювачі 12Х, чудово працюють в будь-яких умовах – і на палючому сонці, і коли йде дощ, вони невибагливі і потужні. Були нарікання з Верховної Ради, що дуже голосно, і у них спрацьовує сигналізація, але ж зробити тихіше – завжди простіше, ніж гучніше». L-Acoustics в Україні та Молдові: realmusicpro.com Фото: Євген Воронцов (Evgeniy Vorontsov) |
|||
|