Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Компанії DPA Microphones та KLANG об’єднали свої зусилля у створенні повністю імерсивного рішення для вушного моніторингу





 

Компанії DPA Microphones та KLANG:technologies об’єднали свої зусилля для створення системи вушного моніторингу, яка дозволить музикантам повністю занурюватись у звучання свого колективу на сцені.

Для створення повністю імерсивних вражень це рішення поєднує в собі відомий мобільний сураунд мікрофон DPA 5100 та інноваційний процесор імерсивного мікшування від KLANG. Крім можливостей просторового панорамування, які пропонує KLANG, використання мікрофонів об’ємного звуку від DPA замінює велику кількість окремих мікрофонів для захоплення повної звукової картини з навколишнього середовища.

Інженери обох компаній вирішили природно поєднати надзвичайно чесні за своїм звучанням мікрофони DPA з обробкою KLANG, і така система виявилась добре пристосованою для будь-яких задач, від маленьких клубів до великих стадіонних турів. Спеціальні пресети можна інтегрувати за допомогою додатка KLANG:app – програми керування, яка використовується для всіх процесорів імерсивного мікшування вушних монторів, включноз нещодавно випущеними KLANG:vokal та KLANG:kontroller. Користувачі мікшерів DiGiCo також мають можливість керувати своїми імерсивними міксами на консолях серій SD та Quantum.

KLANG також додасть до своєї IEM технології унікальні пресети, які працюють безпосередньо з мікрофоном об’ємного звуку DPA 5100. «Наша мета полягає в тому, щоб користувачам було зручніше інтегрувати мікрофон DPA 5100 з усіма нашими рішеннями, – каже доктор Роман Шаррер, генеральний директор KLANG:technologies. – Для турових звукоінженерів важливо забезпечити простий, швидкий та надійний робочий процес, який дає найкращі результати. І тут використання мікрофона DPA 5100 разом з імерсивною IEM технологією KLANG є ідеальним підходом. Ми раді співпраці з таким відомим виробником мікрофонів, як DPA, і вже з нетерпінням чекаємо майбутніх продакшнів на основі даного рішення».

Можливості KLANG допомагають музикантам повністю зануритися у своє виконання, а з додаванням DPA 5100, моніторні інженери зможуть з легкістю створювати природну атмосферу за допомогою цієї системи. Таке рішення дає можливість артистам повністю зануритися в свою музику за допомогою звичайних стерео навушників, з таким відчуттям, ніби вони слухають своє виконання без ізолюючого ефекту вушних моніторів. Унікальна функціональність KLANG дозволяє користувачам IEM почути кожну частину концертної зали з того місця, де вони стоять. Наприклад, фронтмен має чути барабани за своєю спиною, клавішні праворуч, глядачів спереду себе.


«Ми були надзвичайно вражені тим, як програмне забезпечення KLANG дозволяє музикантам та відвідувачам рухатись повз різні джерела звуку, – каже Калле Гвідт Нільсен, генеральний директор DPA Microphones. – Ми зрозуміли, що DPA 5100 і технологія KLANG будуть потужним інструментом для продакшну живих виступів. DPA 5100 був чудовим рішенням, коли вам потрібно було захопити звук вщент заповненого людьми стадіону. Завдяки співпраці між DPA та KLANG концертні звукоінженери отримають комплексне та завершене рішення для захоплення об’ємного звуку. Цю систему використовують професіонали для вушного моніторингу артистів, але ми також сподіваємось, що вона буде корисною для запису та стрімів з живих концертів».


Завдяки використанню п’яти вбудованих мікрофонів-датчиків тиску, модель 5100 не страждає від ефекту наближення, поширеного серед подібних мікрофонів від інших брендів. Таким чином, 5100 здатний захоплювати низькочастотні сигнали на великій відстані, зберігаючи при цьому природне звучання. Розташування мікрофонів в 5100 відповідає стандартам Міжнародного союзу електрозв’язку (ITU) щодо об’ємного звучання та не має провалів між переднім і заднім положеннями. Це допомагає знімати плавне та незабарвлене звучання без жодних фазових проблем.


«5100 також є надзвичайно легким, що дає можливість за потреби підвісити його згори. Це дозволить моніторним інженерам легко та ефективно сетапити свою сцену, – додає Бо Брінк, менеджер з глобальної підтримки продажів в компанії DPA Microphones. – Тепер наш мікрофон об’ємного звучання 5.1 має створювати для кожного музиканта на сцені відчуття повної присутності. Це особливо чітко працюватиме з додаванням функцій спрямованості музиканта в імерсивній IEM технології від KLANG».


Популярний серед FOH інженерів, що працюють з такими відомими артистами, як Aerosmith, Пол Маккартні та Оззі Осборн, мікрофон DPA 5100 в основному використовувався для зйомки атмосфери живого концертного звучання, а також для запису репетицій. Але DPA 5100 також може використовуватись для онлайн трансляцій, і у поєднанні з технологією KLANG тепер можливо створювати надзвичайні захоплюючі враження від живого виступу для глядачів вдома.