Главная     |     Контакты     |     Новости и события     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Триб’ют шоу Ultimate USO Show було змікшоване на Allen & Heath







Тільки уявіть собі: Френк Сінатра, Дін Мартін, Семмі Девіс молодший, Мерілін Монро та Боб Гоуп виступають на одній сцені, тільки одний єдиний концерт! Це могло б статися лише в Sands чи ще десь на Лас-Вегас-Стріп в кінці 50-х років, правда? Але ні, уявіть це на родео арені в Колорадо, де нещодавно відбулося триб’ют шоу The Ultimate USO Show. Концерт проходив на території виставкового-розважального майданчика в парку Estes Park. Організоване компаніями Rat Rat Events та Cal Neva Entertainment триб’ют шоу озвучувалось за допомогою мікшера Allen & Heath SQ-5 та сценічного река розшинення GX4816.



«Коли дійшло до озвучування цього шоу, то виявилося, що я тут був “людиною-оркестром”, – зазначає Ніл Джонсон, який для виконання цього завдання взяв перерву на своїй звичайній роботі у якості системного проектувальника в денверському офісі компанії Clearwing Productions. – Обставини ускладнились ще й тим, що незабаром після того, як я приїхав, мені повідомили, що по моїх кабелях зараз скакатимуть коні, і в мене не було можливості захистити свої цифрові лінії. Пощастило, що у мене був SQ-5, тому що все, що мені довелося зробити, це від’єднати один кабель Cat5 та підключіти його назад після заїздів на конях. І мені не потрібно було перейматися відсутністю достатньої кількості помічників для відновлення лінії між пультом і сценою щоразу».



Мікшер SQ-5 був наданий партнерами в організації шоу Діном Гінтоном та Тревісом Стефлом з Луїсвілля, штат Колорадо. Мікшуючи 14 входів, що приходять зі сцени від лідер вокалу та біг-бенду Рона Девіса, Джонсон також керував чотирма моніторними міксами з SQ-5.


 
«Я використав практично всі функції, які мала ця консоль, – пояснює він. – Її пікові та RMS компресори , чотирьохсмугові параметричні еквалайзери, набір апаратних емуляцій вінтажних приладів, ґейтовану реверберацію та ділеї з пакету RackExtra FX, яким мікшер укомплектований з заводу. Правильно все змікшувати на майданчику під відкритим небом було б доволі складно без усіх тих інструментів, які були в моєму розпорядженні».



Зайнявши лише одне місце на трибунах арени (адже SQ-5 має дуже компактні розміри), Джонсон використовував додаток Allen & Heath SQ MixPad для доступу до консолі дистанційно, набираючи мікси в сценічні монітори.



«Навіть працюючи наодинці, я зробив свою справу досить швидко, – додає він. – Набагато ж простіше, коли ти стоїш біля виконавців на сцені і запитуєш їх, що вони хочуть чути в моніторах. Спочатку, було, я подумав, що ця консоль дає більше, ніж мені потрібно. Але якщо я коли-небудь знову опинюсь у такій ситуації, я неодмінно візьму її з собою».