Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Перша в Австралії інсталяція L-ISA – в сіднейському театрі “Колізей”


Березень 2020 року

Дивовижно красивий і технічно довершений новий театр в Сіднеї отримав інсталяцію імерсивного гіперреального звуку










Сідней, Австралія, березень 2020 року. Будівля нового театру “Колізей” в Сіднеї вражає своєю видовищною архітектурою та дивовижним дизайном. Цей театр є першим таким майданчиком у Великому Західному Сіднеї – регіоні, що швидко розвивається. Спеціально побудований у передмісті Сіднея, в містечку Руті Гілл, театр на 2000 місць вже яскраво засвітився на світовій мапі концертних майданчиків, поряд з Бродвеєм та лондонським Вест-Ендом. Завдяки найсучаснішій та надзвичайно продуманій архітектурі, цей театр ідеально підходить для технології L-ISA Hyperreal Sound.



«Містечко Руті Гілл має дуже вигідне розташування, яке охоплює дуже велику аудиторію: від Синіх гір до Канберри, Хорнсбі та самого міста Сіднея. Відвідувачі приїжджають у театр світового класу, не сплачуючи за дороги та паркування. А оскільки поруч також планується будівництво міжнародного аеропорту, ми вже маємо відмінну дорожню та залізничну інфраструктуру», – розказує керівник відділу технічного забезпечення театру “Колізей” Бічі Гендерсон».



Гендерсон прослужив 12 років у Ліричному Театрі і не мав наміру змінювати місце роботи, поки не побачив сіднейський “Колізей”. Візит до цього майданчика став для Гендерсона переломним моментом. Він був настільки вражений злагодженою роботою команди, що одразу ж захотів стати її частиною.






 




Незабаром після початку своєї роботи в новому театрі Гендерсон здійснив поїздку до розважального центру “Аделаїда” на концерт, озвучений за технологією L-ISA Hyperreal Sound. Симфонічний оркестр Аделаїди виконував музику Джона Вільямса до номінованого на “Оскар” фільму “Гаррі Поттер та в’язень Азкабану” за творами Дж. К. Роулінг.



«Мене дуже вразило неймовірно багатовимірне звучання. Трохи згодом я відвідав спектакль, озвучений за системою точкових джерел L-C-R, і відчув недостатній зв’язок з аудиторією, вся дія обмежувалась лише тим, що відбувається на сцені, і шоу від цього в результаті дещо постраждало».



І Гендерсон вирішив застосувати в “Колізеї” технологію, яка його так вразила.

 

«Враження від звучання L-ISA стали для мене орієнтиром, і я зрозумів, що ми повинні встановити L-ISA в себе, – додає Гендерсон. – Хоча на початку в “Колізеї” планувалось встановлення системи L-C-R, я переконав керівника нашого театру Росса Каннінгема та виконавчого директора Крейга Макмастера, що інвестиції окупляться дуже швидко за рахунок продажу квитків та майбутнього високого статусу театру, як майданчика з найсучаснішими стандартами технології озвучування. Зрештою, ми всі зрозуміли, що L-ISA – це набагато краща система. Відкривати “Колізей” без цієї технології було б неприпустимою помилкою. А завдяки цьому сетапу 96% глядацьких місць в залі отримують гіперреальний звук».




 

 




Задопомогою фірмового програмного забезпечення для тривимірного моделювання Soundvision, яке є лідером на ринку, інженер-проектувальник з компанії L-Acoustics Джуліан Лаваль розробив систему озвучування театру. Після поглибленого аналізу геометрії та особливостей майданчика були встановлені п’ять масивів, що складаються з десяти кабінетів Kara кожен, додаткові системи X8 служать у якості фронт філлів та додаткових заливок під балконом. Розширення низькочастотної області забезпечується завдяки використанню центрального підвісного масиву із шести сабвуферів KS28. Обробка та підсилення всіх акустичних систем здійснюється за допомогою підсилювачів-контролерів LA4X та LA12X.




 





«Важливо ще й те, що місцева компанія Jands Venue Engineering, яка здійснювала інсталяцію акустичних систем, забезпечує повну підтримку та обслуговування, – пояснює Гендерсон. – Крім того, співробітництво з всесвітньо відомою компанією Marshall Day Acoustics, яка надає консультації з акустики, та однією з провідних компаній-інтеграторів Fredon дало нам впевненість, що весь проект буде реалізований вчасно та з найвищим рівнем технічного забезпечення».



Тепер, коли цей проект втілився в життя, а відвідувачі можуть насолоджуватися чудовим звучанням на майданчику, який вже став відомим, амбітна концепція перетворення “Колізею” на першокласну сцену досить швидко стала реальністю, і тепер цей майданчик можна з гордістю поставити в один ряд з найбільшими в світі театрами та розважальними центрами.






 




«Ми поки що не знаємо, які розважальні заходи працюватимуть тут найкраще, адже ми проводимо балети, опери, мюзикли та концерти класичної симфонічної музики», – каже Гендерсон. Хоча перша серія солд-аут концертів таких виконавців, як Дама Една, Кіт Урбан, Тіна Арена та Джон Батлер, вже показала успішність цього театру. «Але в чому ми точно впевнені, то це в тому, що з впровадженням L-ISA очікування звукоінженерів і, звісно ж, аудиторії також піднімуться на новий рівень».

«Ця система зарекомендувала себе дуже добре, і компанія L-Acoustics на сьогоднішньому ринку є безумовним лідером, – підсумовує Гендерсон. – Ми є піонерами для L-ISA в Австралії, тому ми зобов’язані навчати інженерів, ще не ознайомлених з цією технологією, яка забезпечує більш природне, більш локалізоване звучання, що ближче і емоційніше сприймається слухачем. Звук L-ISA переносить слухача прямо всередину музики».