Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Огляд від реального користувача: набір мікрофонів для барабанів sE Electronics V Pack Arena Drum Mic Kit







Нещодавно продюсер та звукорежисер Роб Тавалліоне (Rob Tavaglione) провів реальні випробування мікрофонів sE Electronics V Pack Arena Drum Mic Kit під час сесій запису у своїй студії Catalyst Recording. У цьому огляді ви ознайомитесь із враженнями та висновками від реального користувача...


ROB TAVAGLIONE


Є різні набори мікрофонів для барабанів, а потім до ваших рук потрапляє набір мікрофонів для барабанів від sE. Слід зазначити, що це топовий комплект від компанії (РВРЦ $1199 доларів, оптова ціна $999), тож його висока якість — цілком очікувана, а надійні і міцні кріплення для томів та жорсткий флайт кейс роблять цей комплект справжнім туровим рок-н-рольним інструментом, і за звучанням також.

Розпаковуємо коробку

Почнемо з низів, мікрофон для бас-барабана V Kick має динамічний капсуль sE DCM7 SB, що складається з 1-дюймової діафрагми та неодимових магнітів. Капсуль добре підвішений в невеликому, але міцному корпусі, з надійною захисною сіткою з пружинної сталі та дуже міцним поворотним шарніром кріплення, що дозволяє встановлювати мікрофон безпосередньо всередині бас-барабана, або під прямим кутом в резонаторному отворі. Два тональні перемикачі дозволяють використовувати чотири різні комбінації корекції тону та підвищують універсальність застосування цього мікрофона. Перемикач №1 у положеннях “класичний” або “сучасний” пропонує вибір між плоскою серединою або по-сучасному вирізаною, а перемикач №2 “класичний” або “сучасний” пропонує плоскі або більш підкреслені верхи.

Для малого барабана призначена модель V7X, суперкардіоїдний динамічний інструментальний мікрофон, схожий на ручний вокальний мікрофон із конічною ручкою, із таким самим капсулем DMC 7X. Мікрофон має захисну сітку з обідком шестигранної форми, що попереджає кочення мікрофона по рівній поверхні та стандартний мікрофонний тримач.

У комплекті також є три мікрофони V Beat, всі з таким самим капсулем DMC 7X та захисною сіткою, але розміщені у вкороченому корпусі з міцним поворотним шарніром, як у V Kick. Ці мікрофони комплектуються тримачами V Clamp з невеликою 2,25-дюймовою “гусячою шийкою” та кріпленням на обід барабана, що дозволяє встановлювати мікрофони безпосередньо на барабани без резонансних проблем.

До комплекту також входять два малодіафрагмагові кардіоїдні конденсаторні мікрофони sE8 з позолоченими діафрагмами, з перемикачем атенюації (0, -10, -20 дБ) та перемикачем високочастотної фільтрації (плоска, 80 або 160 Гц). Пара тримачів та вітрозахисних фільтрів у комплекті. Капсулі на цих мікрофонах акуратно відкручуються, це підштовхує до думки, що мають бути також доступні капсулі й з іншими ХС.

Весь комплект зберігається у стильному формовому кейсі-“пелікані” (приблизно 470 x 370 x 180 мм), достатньо компактному та портативному, аби він поміщався на полиці для ручної поклажі у літаку. Всередині все розміщується дуже акуратно, передбачене вільне місце для додаткового хай-хет мікрофона із тримачем, для третього оверхед мікрофона, або ж для нижнього мікрофона малого барабана.

Сесія звукозапису


Я розпочав тестування із сесії запису старого доброго рок-н-ролу, і комплект Arena дуже природно озвучив це. V Kick дуже легко встановлюється на низьку мікрофонну стійку, потім налаштуйте кут повороту і за допомогою міні-викрутки виставте два перемикачі для налаштування звучання. З обома положеннями “Modern” звучання буде безумовно густим та сфокусованим, чітким, але не надто яскравим чи агресивним, із приємним клацанням на верхах, але без підкреслення якоїсь певної частоти. Я отримав загалом дуже врівноважений тон, який підходить для різних стилів музики, на відміну від деяких мікрофонів, що виявились жанрово дуже специфічними.

Існує багато варіантів позиціонування другого мікрофона для малого барабана (знизу, оверхед, 451-й, примотатий до першого мікрофона), але багато хто з нас починає із SM57, розташованого вгорі. Зважаючи на це, порівняно з типовим звучанням 57-го, встановленого близько до барабану вгорі, V7X відтворює трохи більше низів і трохи менше високої середини, очікуваної від 57-го. Здалося, що мені дещо не вистачає цієї чіткості, як у 57-го, але V7X звучав набагато пробивніше та забезпечував ефективніше приглушення сигналу від сусіднього хай-хету, тож у цьому, певно, щось таки є.

В мікрофонах для томів V Beats використовується той же капсуль, що і в V7X, але я цього не знав, коли починав запис. Я ще й подумав, що ці мікрофони звучать схоже, з однаковим пробивним ударом та делікатними верхами. Насправді я отримав занадто жирне звучання, коли я встановив мікрофони на підвісні кріплення томів – ізолювальні системи Gauger Percussion RIMS. Мені слід було б встановити мікрофони прямо на ободи самих барабанів, тоді за допомогою 2-дюймових “гусячих шийок” я міг би підняти мікрофони трохи вище, отримавши менший ефект наближення.

Я спробував sE8 в якості оверхедів, в конфігурації пари рознесених мікрофонів, розташованих на 60...80 см над тарілками, із снейром точно по центру в загальній стерео панорамі. Я не бачив сенсу у використанні пониження чутливості, оскільки потрібна типова чутливість для моїх мікрофонних передпідсилювачів (AMS Neves) складає 20 - 25 дБ. Я також не використовував фільтри високих частот (HPF), оскільки низи були для мене корисними (та й їх завжди можна відфільтрувати пізніше), а ледь помітна легка компресія FET транзисторів збирала все звучання докупи. У порівнянні з моїми типовими фаворитами для роботи (Roswell Delphos LDC або Vanguard Audio Labs V1S SDC), sE8 виявились трохи плавнішими у звучанні верхів, аналогічно нейтральними і лінійними на середніх частотах, і трохи жирнішими на нижній середині та низах. Динаміка відкрита і необмежена, а звукова сцена залишається стабільною (хороший підбір мікрофонів і стабільність у виробництві сприяють отриманню хорошої стереокартинки), широкою і гладкою; поза віссю sE8 звучать як хороші SDC.

Я провів кілька барабанних сесій, які не були настільки “роковими”, і дізнався трохи більше. З ціллю досягнення плавнішого звучання бас-барабана, я спробував V Kick з класичними налаштуваннями і отримав багату середину, менше гупання та клацання. Лише легка еквалізація, і я отримав зовсім інше звучання, ніж з налаштуваннями “Modern”. З дещо тоншими малими барабанами я виявив, що АЧХ мікрофона V7X набагато збалансованіша і приємніша на слух, він додає удару там, де він дуже потрібен, з цим 57-й справляється гірше. Я встановив мікрофони для томів V Beat прямо на ободи барабанів і підняв настільки, доки могли дотягнутися “гусячі шийки”. І я отримав краще звучання з меншим ефектом близькості, хоча мені хотілося б, щоб ці “гусячі шийки” були на дюйм довшими.

У мене не було можливості випробувати динаміку V Pack на інших джерелах, хоча я можу собі уявити, що ці мікрофони цілком впоралися б і з озвучуванням гітари, духових, перкусії тощо. Мені вдалося спробувати sE8 на деяких акустичних інструментах, їхній сигнал з коротким шляхом (без мікросхем та трансформаторів) передавав досить рівний відгук, дуже мало шуму, природну динаміку та відсутність крихкості, що чудово піддається еквалізації.

Кінцевий мікс

Враховуючи всі стилі гри на барабанах, які мені трапились під час сесій звукозапису, я можу відзначити, що комплект V Pack Arena звучить так само, або надзвичайно близько до всіх моїх улюблених мікрофонів, які я використовую для озвучування барабанів протягом багатьох років. Додавши трохи еквалізації, я зміг досягти від цього комплекту потрібного мені звучання. Ну добре, я все ще тримаюсь за 57-й у якості верхнього мікрофона для малого барабана, але я б із задоволенням перейшов на V7X, щоб покращити це звучання. Стилістично, я так думаю, цей набір найкраще підходить для пробивного рокового звучання з важкою серединою, для справді гучних гуртів. А особливо чудово ці мікрофони відпрацьовують на зменшення проникнення бридкого стороннього шуму від тарілок, що деякі інші комплекти мікрофонів, здається, навпаки підкреслюють.

Варто також згадати, що цей комплект мікрофонів має дизайн, якість збірки та портативність, що чудово підходять для турового використання на концертах. Кріплення для томів є міцними та надійними, як і всі захисні сітки, гайки-затискачі, шарніри та тримачі для мікрофонів, все зібрано у міцних корпусах, готових до турового використання.

sE Electronics