Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Фестиваль “We Out Here” відгримів на консолях dLive та SQ від Allen & Heath






Мікшери Allen & Heath були задіяні як на FOH, так і на моніторних системах на фестивалі “We Out Here”, який вперше відбувся у серпні цього року. Організатором фестивалю виступив радіо ді-джей BBC Radio 6 Жиль Петерсон (Gilles Peterson), власник лейблу Bronswood Recordings та онлайн-радіо Worldwide FM. Протягом чотирьох днів у сільській місцевосці поблизу Кембриджширу, Великобританія, цей сімейно-орієнтований фестиваль пропонував до уваги слухачів досить еклектичний лайн-ап з андеграундних артистів та діджеїв.

Технічний партнер фестивалю компанія A-Live Sound, що базується в Глазго, Шотландія, обрала п'ять систем dLive та чотири SQ у якості FOH та моніторних мікшерів на семи фестивальних сценах. Ієн Маккі (Iain Mackie), директор A-Live Sound, коментує:

“Я вирішив придбати dLive та SQ, оскільки вважаю їх найкращими звуковими консолями на ринку зараз. Що стосується, зокрема, dLive, на відміну від деяких інших виробників він має численні високоякісні плагіни - особливо Hypabass FX та Dyn8. Крім того, гостьові звукорежисери надзвичайно легко “врубаються” в роботу і просто роблять мікс для своїх артистів, оскільки вся система та інтерфейс дуже інтуїтивні та зрозумілі”.

На головній сцені працювало два dLive S7000 та два реки DM64 MixRacks, доповнені трьома картами Dante для віртуальних саундчеків, запису мультитреку та сплітування каналів між консолями.

“Це був мій перший справжній концерт на S7000, і хоча я звик проводити фестивалі на інших консолях, ця подія надовго запам’ятається мені, як одна з найулюбленіших. dLive настільки проста у використанні, зрозуміла сама по собі, а ще й звучить просто чудово!”, - коментує Мартійн Ван Рентергем (Martijn Van
Renterghem), головний системний інженер компанії A-Live Sound.

Також, у повній мірі використовуючи вбудовані плагіни від dLive, Ван Рентергем додає:

“Ці плагіни виявились настільки хорошими, що я навіть думаю відмовитись від використання своєї аутборд системи Waves! Можливість додати Dyn8 до будь-якого каналу - це чудовий інструмент”.

На сцені Lush Life, що зібрала перспективних артистів та майбутніх зірок, були встановлені дві консолі dLive C3500, підключені до двох реків DM48 MixRacks. А на рейвовій сцені Rhythm Corner на FOH і на моніторах стояла система dLive Wings, що сладалась з консолі C1500 та реку DM32 MixRack (з встановленою Dante картою).






Даррен Хаттон (Darren Hutton), звукорежисер компанії A-Live Sound, додає:

“Інтерфейс та робочий процес на dLive дуже прості, інтуїтивно зрозумілі, крім того, ці пульти мають фантастичний звук! Мене справді вразили ефекти реверберації, які звучать дуже природно та достовірно, особливо при мікшуванні для вушних моніторів. Також корисним для мене є програмне забезпечення dLive Director та його додаткові функції, такі як імпортування сцен, можливість скидання аукс міксів та попереднього патчення шоу файлів для гостьових звукорежисерів, оскільки це дозволяє мені витрачати менше часу за пультом на підготовку сцен та зосередитися на ефективній роботі з артистом”.

Хаттон продовжує:

“S7000 - це, безумовно, моя улюблена консоль на даний момент, і кожного разу я з великим задоволенням працюю на ньому. Щоразу, коли я обговорював dLive з іншими інженерами, я чув лише позитивні відгуки.”

Компактні розміри, зростаюча популярність та “райдерність” консолей Allen & Heath серії SQ обумовили вибір цих мікшерів у якості FOH та моніторних для фестивальних сцен Big Top, Woodland, Forest та Love Dancing - спеціальних локацій для любителів хаусу, електроніки, фанку та соулу. Крім того, чотири розширювачі DX168 були сплітовані по сценах, забезпечуючи додаткові входи/виходи для артистів, а також ді-джейські сет-апи, фонову музику під час зміни артистів та фестивальні оголошення.

Оскільки компанія A-Live Sound зробила значні інвестиції в dLive та SQ, і бренд Allen & Heath, британський дистриб'ютор Audio-Technica взяли участь у заході, забезпечуючи підтримку для фестивальних техніків та гостьових звукорежисерів. Леон Філіпс (Léon Phillips), технічний маркетинговий менеджер Allen & Heath, додає:

“Дуже приємно спостерігати, як щороку у фестивальних райдерах з’являється дедалі більше консолей Allen & Heath, і бачити так багато гостьових звукорежисерів, які в змозі легко впоратися з роботою на dLive та SQ. Вони просто завантажували свої шоу-файли, і незважаючи на те, що раніше ніколи не працювали на цих консолях, вони почувалися дуже комфортно у налаштуваннях та починали ефективно працювати за лічені хвилини. Відгуки місцевих фестивальних інженерів також були неймовірно позитивними, вони високо оцінили можливість простого перетягування на льоту розкладок фейдерів (layouts)”.