Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Леді Ґаґа дає два унікальні шоу в Лас-Вегасі з використанням технології L-ISA

Серпень 2019

Щасливі поціновувачі співачки отримали незабутні враження від імерсивного звуку на обох програмах Enigma та Jazz & Piano.






 


ЛАС-ВЕГАС, штат Невада, серпень 2019. Леді Ґаґа - справжня суперзірка і надзвичайно багатогранна артистка, її ім’я відзначене дев'ятьма нагородами Grammy та трьома Brit Awards, а також преміями Оскар та Золотий Глобус за роль Еллі у стрічці 2018 року “Зірка народжується”. Небагато сучасних артистів можуть похвалитися такою жанровою гнучкістю, творчим баченням і невтомним драйвом у живому виконанні. Однак справжнім сюрпризом для поціновувачів стало відкриття на початку року навіть не однієї, а одразу двох живих програм, розрахованих на кілька років в Лас-Вегасі, на концертному майданчику Park Theater в парку MGM, і обидві програми проходять з використанням технології L-ISA Immersive Hyperreal Sound від L-Acoustics.








Перша програма Леді Гаги - Enigma (Загадка), яка вже 18 разів зібрала вщент заповнений захопленими слухачами зал, - це справжнє видовищне шоу, яке йде нон-стоп. Ця програма проноситься для її 5200 глядачів за дві години неймовірним футуристичним калейдоскопом з клубної класики Леді Ґаґа, як, наприклад “Poker Face”, “Paparazzi” and “Born This Way”. За підтримки потужного бенду з п’яти музикантів та дюжини танцюристів, Ґаґа невтомно проводить ціле шоу майже без передишки, панує на сцені Park Theater завширшки майже 42 метри і навіть літає над аудиторією в кількох місцях.

Її друге шоу Jazz & Piano (Джаз і фортепіано) - це блискуче повернення до класичного стилю Лас-Вегаса з артистом у супроводі повного біґ-бенду, доповненого струнною секцією. Аранжування поп-хітів Ґаґи для фортепіано з вокалом чередуються з розгорнутими оркестровими версіями відомих стандартів з доробку так званого Великого Американського Пісенника (Great American Songbook), таких як “Luck Be a Lady”, “Fly Me to the Moon” та “The Lady Is a Tramp”. П’ять дуже інтимних шоу Jazz & Piano, що вже пройшли на сьогоднішній день, по-справжньому розкрили емоції, гумор, талант та блискучу майстерність співачки.








Здавалося б, виробництво цих двох шоу мало б значно відрізнятися з точки зору проектування та апаратного забезпечення, але в них обох використовується та сама звукова технологія, що лише підкреслює здатність L-ISA покращувати музику будь-якого типу. Конфігурація L-ISA побудована на “далекобійних” масивах K Series. Три центральні масиви, що містять по 12 кабінетів K2 кожен, доповнюються двома масивами по 13 кабінетів Kara з кожної сторони. А масиви бічного заповнення (аутфіли) містять по 12 елементів K2 та підвішені між парами масивів Kara, щоб забезпечувати покриття віддалених місць праворуч і ліворуч від сцени. Оснащення авансцени доповнюється дюжиною сабів KS28, розташованих по центру у двох кардіоїдних підвісах (по шість кабінетів кожен) та підкріплених горизонтально розставленими в лінію 10-ма сабами SB28 під краєм сцени.

Фронтфіли забезпечуються дюжиною X8 та двома кабінетами ближнього поля X12. Крім цього окрема бічна зона аудиторії покривається двома системами середнього поля Syva та одним сабом Syva Low. Двадцять додаткових X8 та вісімнадцять X12 рознесені по майданчику для забезпечення 360° об’ємного звучання. Звукопідсилення на підвищеннях побудоване на поєднанні 22 елементів середнього поля ARCS WiFo, які розподілені між LCR масивом над основними сидячими місцями в залі та п’ятьма зонами над заднім верхнім балконом, що також отримують сигнали міксів LCR. Всі системи працюють на 24-х підсилювачах-контролерах LA12X, 12-х LA8 та 12-х LA4X.

На робочому місці FOH звукорежисера консоль DiGiCo SD7 взаємодіє з інтуїтивним програмним забезпеченням L-ISA Controller, що дозволяє виконувати об'єктно-орієнтоване мікшування у просторі, використовуючи процесор L-ISA.

Ідея використання технології L-ISA для шоу Леді Ґаґи почала зароджуватись, коли FOH інженер Пол Рамсей ознайомився з цією технологією ще в березні минулого року. Пізніше Рамсей познайомив Девіда Брукса з компанії L-Acoustics з продакшн-менеджером Крісом Вайн’ярдом та програмістом цифрового аудіо та інженером відтворення фонограм Андре Боуманом. Обидва вони побували в студії L-ISA у Вестлейк-Віллідж, штат Каліфорнія на демонстрації. Під сильним враженням від почутого там, вони запросили музичного керівника Майкла Бірдона, і потім Вайн’ярд та Бірдон принесли ідею використання L-ISA до Леді Ґаґи і отримали її згоду.








Зал Park Theater вже міг похвалитися інсталяцією K Series, здійсненою компанією Solotech, що складалась з 32-х K2, плюс численні елементи Kara, сабвуфери та підсилювачі-контролери. Тож вони знову звернулися до компанії Solotech, щоб забезпечити додаткові акустичні системи, необхідні для шоу Леді Ґаґа, в той час як компанія Eighth Day Sound поставила комплект для FOH керування.

Маркус Росс, керівник програми L-Acoustics, який представляє компанію в США та Канаді, в захопленні як від Леді Ґаґи, так і від її продакшн команди.


“Шоу Леді Ґаґи звучить з надзвичайною широтою та імерсивністю”, -
каже він. “Її FOH інженер Пол Рамсей витратив багато часу на створення свого власного панорамування на початкові стадії побудови міксу, і це звучить дуже, дуже вражаюче.”

 
Росс зазначає, що в обидвох шоу, і в Enigma, і в Jazz & Piano використовується повний комплект з 96 об'єктів у L-ISA, а каналів введення / виведення, підключених до FOH консолі DiGiCo SD7 вже тризначне число. На сцені лише група з п’яти учасників: барабани, бас, клавіші та дві гітари, на Enigma також використовуються підкладки, але, зрештою, мікс звучить дуже живо.


“Пол чудово працює з живими інструментами та використовує снепшоти на контролері L-ISA разом із автоматизацією за тайм-кодом для керування об'єктами, шириною, панорамою, глибиною - всіма цими параметрами”, - ділиться Росс. “Він також зміг добитися справді фантастичного гітарного звучання”.


І хвилюючих моментів у всьому шоу Enigma чимало.


“Леді Ґаґа - по всьому залу. Її вихід справді грандіозний, вона спускається зі стелі, граючи на кейтарі. Потім вона вже їздить верхи на гігантському механічному роботі, літає над аудиторією на круглій платформі, схожій на гіроскоп. У той час як її голос завжди тримається спереду та в центрі, інші звукові елементи постійно переміщуються приміщенням, і це дуже захоплююче.”


Коли ми перемикаємось на шоу Jazz & Piano, система залишається тією ж самою, але керується дещо по-іншому.


“Технологія L-ISA дозволяє нам легко змінювати профіль для пристосування до різноманітних музичних стилів; ми трохи занижуємо саби, щоб вони мали трохи менший вплив і краще відповідали акустичним інструментам та жанру”, - пояснює Росс. “Зокрема, у джазовому репертуарі, розбірливість звучання, яку забезпечує L-ISA, дозволяє кожному нюансу виразного вокалу Леді Ґаґи прозвучати абсолютно чітко та інтимно. Це стосується також і виконання “Shallow” на біс її поп-шоу. Це створює абсолютно особисте враження для кожного присутнього в залі.”