Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Компанія Living Sound обрала інтерфейс RME Fireface UFX+ з функцією Direct USB Recording для запису концерту Sacramento Choral Society & Orchestra






Stephen Bingen записує кожен виступ Sacramento Choral Society & Orchestra (SCSO) вже близько 15 років поспіль. Він же є власником розташованої в Сакраменто компанії Living Sound, яка займається підсиленням живого звуку та звукозаписом. Але наприкінці минулого року, коли настав час підготовки до запису святкового концерту хору SCSO зі 150 учасниками, для майбутнього CD, Stephen Bingen та John Bologni (головний режисер Living Sound) почали шукати спосіб оновити свій аудіоінтерфейс. Так вони перейшли на RME Fireface UFX+, оскільки ця модель має більшу кількість входів та вдосконалений Direct USB-рекордер. John Bologni, як послідовний користувач UFX ще зі студентських часів, які він провів у Каліфорнійському університеті, одразу помітив функцію прямого рекордінга, яка мала все суттєво змінити.


«Ця функція була для мене абсолютно незамінною спочатку з UFX, а тепер з UFX+. Йдеться про функцію прямого запису», – зізнається він.


Функція Direct USB Recording (DURec) на Fireface UFX+ дозволяє користувачам записувати до 76 каналів одночасно. Це і дало Bologni можливість протягом нещодавнього запису концерту SCSO записувати всі 60 каналів I/O на USB-флеш-накопичувач як мультитрековий WAV-файл.


«Найслабшою ланкою є наше програмне забезпечення для запису,
– продовжує він. – Якщо DAW зависає з якоїсь причини або ж зависає комп’ютер, чи хтось бігає і раптом перекидає ноутбук, усвідомлення того факту, що прямий рекордінг все ще працює, є потужним чинником уникнення стресу».
Bingen згадав, як прямий запис неодноразово рятував їх.

«Щойно настав час для апгрейду, я розглядав кожен інтерфейс, незалежно від ціни,
– розповідає він. – Як спеціаліст із запису живого звуку я не збираюся носити два ноутбуки на кожен концерт — і навіть у такому разі у мене була б причина відмови. Тож, поруч із іншими функціями UFX+, Direct USB-рекордер легко закрив усі питання».










RME Fireface UFX+



Кількість каналів

John Bologni та Stephen Bingen посилаються на високу кількість каналів як на один із головних чинників успішного продажу UFX+. Він містить оптичні MADI входи-виходи, окрім того, ADAT, аналогові та AES. Це дозволяє підключати більше зовнішніх передпідсилювачів під час запису живих концертів.


«Були випадки, коли ми мали справу зі стрічковими мікрофонами з довгими кабелями, – говорить Bingen. – UFX+ дає нам гнучкість і можливість розташувати аналоговий передпідсилювач ближче до стрічкових мікрофонів і дати сигналу імпульс у гейні до того, як він пройде весь маршрут і збере купу шуму. Це є ще одним плюсом».

 
Stephen Bingen також акцентує увагу на удосконаленому динамічному діапазоні конвертерів та оновлених вбудованих передпідсилювачів, які допомагають досягати потрібних рівнів так швидко, як це можливо.


«Багато разів ми висиджували довжелезні репетиції, просто намагаючись досягти хороших рівнів запису,
– продовжує він. – Адже якщо один із наших каналів слабшає посеред концерту, ми не можемо зупинити хор і попросити почати спочатку. Ми маємо отримати якісний перший дубль. Функція автогейну на вбудованих передпідсилювачах UFX+ зменшує підсилення, і ви маєте хедрум. Це дійсно крута функція для використання протягом довгої репетиції, без необхідності постійно регулювати ручки».


TotalMix FX

Тандем Fireface UFX+ з програмним забезпеченням RME TotalMix FX дав компанії Living Sound можливість мати окремі моніторні мікси, які прослуховуються просто під час запису не лише виконавцями, але й головним інженером та диригентом.


«Програмне забезпечення RME TotalMix FX є найліпшим програмним забезпеченням для аудіоінтерфейса з усіх, які я використовував, – впевнений Bologni. – А найкраще в ньому те, що коли ти надсилаєш сигнал просто на монітори, він має фактично нульову затримку. Тож артисти та диригент не не стикаються із затримкою у своїх моніторних міксах, що є монументальним досягненням, особливо якщо йдеться про когось, у кого з вухами все так само добре, як у диригента Sacramento Choral Society & Orchestra на ім’я Donald Dr. Kendrick».


Stephen Bingen також додав, що наявність другого джека для навушників, робить можливим окремий мікс, і є корисним інструментом для студентів музичних закладів, котрі цікавляться звукорежисурою, як свого часу цікавився він сам, навчаючись у UC Davis. Можливість підключити другий сет навушників і мати окремі мікси без необхідності носити з собою сплітер навушників — це дійсно круто».

Більше інформації про RME ви знайдете на rme-usa.com